Nu förstår jag!

Igår så mådde jag riktigt skumt!
Jag åt som en häst, va sugen på allt möjligt hela tiden!
Orkade ingenting, latare än latast!
Ont i hela kroppen!
Frysen å jag trodde jag höll på å bli sjuk!
Hade fått 3 finnar åxo..
Å kände mej fet som fan (För att jag åt så mycke trodde jag)

Men nu vet jag, jag håller inte på bli sjuk...
Jag fick Mens imorse :-(
Fan va drygt!!!!!

Vi som ska ut ikväll å allt :-/
Inte mycke å göra åt, bara försöka koppla bort de å vara en partyglad uppsvälld mensfestis med finnarna å allt :-P haha
Äsh , me lite alkohol i kroppen, ingen utgång på ca 2 år å bästa sällskapet så blire nog KUL iallafall !
LÄNGTAR TILLS VI KAN SÄTTA IGÅNG! :-D

Kom gärna med partymusik förslag...=D =D

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

fest skurk! Fan vad jag längtar, men tills det är dax går klockan i snigel fart.. ja måste nog lägga mej en stund känner jag. kram

2009-07-11 @ 11:11:11
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Postat av: E

haha, sådär känner jag mig varje dag:P

2009-07-11 @ 12:33:32
URL: http://stvarnostt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0