Nu är jag less på solen!

Har nyss kommit hem efter en HELDAG i stugan å jag har suttit ute i solen exakt hela dagen :-/
Är heeeelt slut!
Tror jag har fått solsting...

Hundarna är helnöjda såklart, Maja me (Hon sov bara ca 30-40 minuter idag) sen har min duktiga lilltjej varit vaken ända fram tills nu då vi kom hem, då blev de välling å sängen fortare än kvickt!
Hon har inte varit någe gnällig alls! STOLT MAMMA!
Jag är en sönderbränd kokt kräfta!....Gahhh =D

Men de blev hundbad, solning, Majabad, Grillning å massa surr idag å de har varit en toppendag! ! :-)

Pengarna till hyran va pappa förbi med imorse, men eftersom vi blev så sena hem så hann jag inte förbi banken å betala in, så de får bli ett bank besök imorgon!
Johns begravning är åxo imorgon, ja hoppas jag kan hitta barnvakt så jag kan gå dit, vill inte gärna ha med mej lilla Maja dit...=/

**FÖRRESTEN, SÅ LÄNGTAR JAG MEST AV ALLT TILLS NÄSTA LÖRDAG** wiiiiiiiiiieeeee.... :o)

BILDER FRÅN IDAG ! !


Nemo njuter av friheten :-P


Thule följer pappa å hjälper dom med arbetandet :-P


Maja passar på att smaka sand & sten medans mamma fotar, snabbt va
jag framme me mina fingrar :P haha.. =D BUSUNGE!


Pappa & Lillebror håller på å köra alla sandhögar för att göra klart sandstranden
"PLAYAN" :-P hehe.. =D


Sötast i stan!


Bada båt :-P


De va bland de roligaste hon gjort :-P


Bästa poolen :-P hihi




Min egen solstråle!

De räcker att lilla Maja e solen i mitt liv, nu e jag trött på detta väder, vill ha mulet en dag så
man kan slippa solstingen :-P

PUSS HEJ!


Kommentarer
Postat av: Iss

Sv: Haha, jomen visst :-D Hade ännu mer kläder innan rensningen... Skönt att bli av med massa ful-kläder :-P Kramar!

2009-07-03 @ 08:32:57
URL: http://almberg.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Vad ska du göra i helgen då?:)

2009-07-03 @ 11:15:08
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0