Mamman är Sjuk :(

De blev sent igår, Pratade med Emma lääänge!
Hostade å hade mej hela natten å vaknade av att jag hade jätteont i halsen :(
Känner att jag kommer bli sådr sjuk när jag tappar rösten :S Ush, Vill & Orkar inte vara sjuk!

Drack en stor kopp te imorse med honung, de hjälpte då litegrann iallfall + att jag tog 2 alvedon & 1 ipren!

Sen har jag burit ut alla sopor & gått en långpromenad med hundarna på morgonen, tror alla Tomtebo hundar passade på å vara ute i regn-uppehållet :S SUCK!
Höll på tippa med vagnen flera ggr pga mina dryga hundar.. =D

Nu håller jag på koka potatis till Lilla Gnutt & så ska vi leka fram tills sovtid, jag ska lägga mej å sova samtidigt som henne :-D REALLY NICE :-)
Man måste verkligen kurera sej när man e mamma, förut kunde man vara ute å festa även om man va sjuk, men nu gäller de att kurera sej fullt ut, förutom att vara mamma & matte...Såna där måsten :-P

HA EN BRA DAG!




Kommentarer
Postat av: Tomtan

Krya på dej!!!!

2009-07-26 @ 18:56:53
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0