Magsjuka??

Ush, jag undrar om jag håller på bli magsjuk?! :-(
Satte nyss i halsen, å fick lov å springa å spy!
Spydde som faaaaan!
Hoppas inte de e magsjuka, utan bara att jag satte i fel stupe, eller vare nu blev för knas!

Gnutt sover än...Skönare å lägga henne lite senare än 11, hon börjar på kunna vara vaken längre å längre stunder nu!

DE REGNAR HÄR PÅ TOMTEBO! :-D I like it!

Doris, Bernt, Ronny & Mattias kommer hit å hälsar på idag...De blir trevligt!

Har bara slappat nu på min lediga tid (medans hon sover) Har suttit å ringt in på lurprogramen, tänkte vinna 30 000 kr, ångrar mig alltid efteråt!
Sen har jag vräkt i mej massa mossaka från igår *GOTT*

När Maja vaknar ska vi gå ut å se om de finns nån tvätttid idag sen blire vovveprommis!

Sen kommer besöket!

HA EN FIN DAG I REGNET!

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Hehe jag vet, tack tack :)

2009-07-06 @ 13:58:19
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0