Länge sen jag va på såhär strålande humör!! :D

Tjenixen gott folk! :-D
Idag är jag på ett strååålande humör!
Har varit iväg på Maxi & Systembolaget med lillebror på förmiddagen :-P
Handlade massa bra grejjer :-D
Men glömde hårfärg, så jag får gå ut så som jag ser ut i håret nu :-D De gör inge! De e ju jag i vilket fall som hellst så :-P

Klockan sprang iväg så ja hann inte iväg på Lantmännen, utan markus skulle åka förbi där sen å komma hit me en säck hundmat :-D

E sviiinpeppad på morgondagen! Så FÖRBANNAT jävla kul å få gå ut å festa å träffa folk, å sitta med Johanna en helkväll å prata å dricka godricka å lyssna på musik å bara må gott å inte ha nå ansvar (Förutom hundarna dårå) Men den vanan har jag ju haft i 9 år nu så :-P

Vi köpte grillad kyckling å gjorde Kycklingbaguetter då vi kom hem, MmMmums!!! :-D SVINGOTT!
Fick brev idag *Jipppppiiiie*
Gulligaste Lisa skrev sms att hon va hemma på semester i Umeå så vi ska planera in en heldag framöver, första gången hon får träffa lillan åxo!
Ååååå ja längtar sååå mycke efter att få träffa henne å höra hur hon har det där nere m m ...
Saknar henne i stan å önskar hon kunde flytta tillbaka :-(

PUSS HEJ & HOPPAS ALLA E LIKA LYCKLIGA SOM JAG IDAG!! <3



Kommentarer
Postat av: Iss

Sv: Ja, det är otroligt frustrerande när inte lillan vill samma som jag :-S Men oftast är hon riktigt snäll och go... Natten mot idag handlade det bara om stimulans, hon ville helt enkelt inte sova och inte äta... Amningen går jättebra nu :-) Jobbigt i början men nu flyter det på fint :-) Kramar!

2009-07-10 @ 17:09:27
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0