Johanna-Evina Besök hela dagen! :-D

Vi hann bara kliva upp & göra morgonbestyren snabbt, sen kom lilla Evina & finaste Johanna in genom dörren :-D
UNDERBART KUL!
Vi har haft en toppen-dag! Hur jävla underbar som hellst ;o)
Fy fan va skönt de är att dela allt med någon, dagarna känns så mycke kortare & lättare då :o)
Johanna har tagit Nemo på alla promenader idag åxo, å hela dagen har bara flytit på hur bra som hellst!
Glada mammor & Glada barn! :-D :-D :-D

Vi har ätit pizza, haha Nemo skrämde pizzagubbarna av rang :-P
Sen har vi varit ute å promenerat me vagnarna :-D
Varit i lekparken å lekt med barnen, ankorna va vrålhungriga idag, nästan lite obehagliga :.P

Sen har vi lekt å haft myyysigt! :-D
Men dagen gick jättesnabbt :(
Jag badade Maja just innan Johanna skulle fara, sen blev de välling & lite lek på golvet medans ja plockade undan sen somnade hon! *Skönt*

Å nu sitter jag här med massa kraft för ovanlighetens skull, de är sååååå bra å vara 2 !
Jag ska faktiskt gå å slänga i 2 maskiner tvätt nu !
Passa på medans man har kraft å ork!

Här kommer lite bilder från dagen ------>


Sötaste E som tog sitt första steg idag :-D *wiiiiiiie* Duktiga lilltjej!

Lekande små-tjejer! :-D

Hahahahahaha, mitt golv-liggande besök! FINASTE J ! <3



TACK JOHANNA & EVINA FÖR EN HELT UNDERBAR DAG !
NI Gör alla mina dagar så mycke bättre, även dom dagar vi bara "ses" över telefon!

PUSS HEJ!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahha men mongo bild på mej när ja ligger :P hahaha.. tack bästa ni för en underbar dag. Vi måste träffas oftare.. Kramar

2009-07-16 @ 19:38:24
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0