Idag äre ingen vanlig dag....

....För idag äre Evinas 1 ÅRS dag, hurra hurra hurra! :-D
Alla mina & Lilla Majas GRATTIS KRAMAR TILL EVINA!
Hoppas ni får en underbar dag med massa gofika å måånga paket! :-D

Jag är fortfarande Jätteförkyld :-(
Huvudet bankar & värker, snuvig, halsont & hosta...Svag & slö i kroppen :-/ HUVVA!
En riktig dunderförkylning har jag åkt på !

De e sååååå otroligt skönt att Maja har börjat röra på sej, kan inte bli mera underbart, vilken lättnad!
Att sätta ner henne på golvet utan att hon blir missnöjd efter en kort stund, istället så tar hon sig framåt å undersöker saker å hittar på egna saker att roa sej med, LÄNGTAR tills hon kan ta sej längre bitar, än så länge håller hon sig inom rummet jag är i... =D Men de e ändå så sjuuuukt skönt, går inte att beskriva med ord!
Idag rev hon ut alla filmer , men de va LYCKA att hon kunde sitta där å roa sej så pass länge med filmerna, guuu se skönt! =D Städar hellre mer än vanligt än att bära & roa henne hela tiden!

Hon har även börjat på sätta sej upp i sängen hela tiden, så fort jag lägger ner henne rullar hon runt på mage å sätter sej upp, la henne för ca 1 timme sen å hon e fortfarande vaken (KLARVAKEN) men lycklig, hon sitter upp å leker i sängen :P hahaha..Sötaste!

Vällingen har hon nu slutat med helt! De funkar super!! :-D
Hon äter sämre än någonsin, men ändå inte dåligt, bara mindre portioner & hon har blivit mer kräsen på vad jag har att erbjuda! :-D

Nu måste jag gå å lägga ner henne igen, för att hon 1 sek senare ska sätta sej upp igen :P haha..
Ska lägga mej å kolla på TV å VILA mej medans hon sover, e så YR så ja ser nästan dubbelt! :-/

På Återseende! =D

PUSS HEJ!

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Hälsa och gratta!!!!!

2009-07-27 @ 19:30:39
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0