Fullt hus hela dagen! :-D

Sådärja, då va Lilla Maja mätt & belåten & har somnat!

Den här dagen har varit fartfylld från förmiddagen tills Maja skulle sova!

Först kom Mattias....Sen kom Bernt & Ronny.....Sen kom Carina & Henke :-)

Vi har umgåtts å surrat å haft de trevligt, allihopa!

SOFFORNA HAR KOMMIT HEM ÅXO! *Wiiiie*
Först fick ja lite panik för dom va nästan för stora för Vardagsrummet, men nu har jag fixat till lite så nu blev de bättre :-D


Såhär ser det ut just nu :-P Fint? :D

Alla tyckte dom va jättefina & sköna å dom va ju dessutom huuuur billiga som hellst!
Och det är bara ett par tillsvidare soffor (Ronny har redan paxat att han vill köpa dom sen) haha :-P

Så de blir mys att ligga å kolla på Prison Break i skönaste soffan i stan ikväll! *Ahhhh*
Ska försöka hinna med en dusch innan åxo!

Men jag har rätt mycke å göra, de e rörigt å mycke disk å grejer överallt!
FIck en superfin liten barnbyrå till Majas rum av Doris idag åxo *De tackar vi för*

Nu hinner jag inte sitta här mera.....Å min vecka är helt fullbokad ! !




SÅHÄR SÖT TJEJ VAKNAR JAG TILL VARJE MORGON, Kikar hon fram bakom "Pippi spjälskyddet" hihi <3


SE SÅ STOR MIN "LILLA" TJEJ HAR BLIVIT! <3


Maja & Farfar <3


PUSS HEJ!!

Kommentarer
Postat av: Iss

Jättefint blev det med sofforna :-D

Lillan är supergullig också :-D

2009-07-06 @ 21:50:57
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0