Förbannade Telefon/Lägenhet!!

Men nåt så mycke jävulskt!!!!
Kan man klaga till kvartersvärden att man inte har nån mottagning i lägenheten eller? Inte ens på uteplatsen :(
Ingen hör mig!!
Alla som har ringt idag
har ba : hallå?? Jag hör dig inte! Det brusar å du låter jättekonstig! Har jag ringt fel? Hallå, åsså poff ibland hörs de jättebra 2 sekunder senare hörs jag inte igen :(
Trodde de va min telefon de va fel på!
MEN de äre inte, de e lägenheten :O
De e ju omöjligt å bo kvar här om jag inte kan prata i telefon, om jag mååååste ringa typ 112 eller nå annat viktigt samtal då?
Va ska jag göra då??
Helt otroligt alltså!
Å jag måste prata me johanna, måste sms a att vi får prata via msn :S BEDRÖVLIGT!

Idag har jag inte gjort nåt , bara varit hemma & lekt sen åkte jag å Markus å Maja iväg å handlade lite av varje, tiden har sprungit iväg, men jag är trött i kroppen av rang!
Åt nyss de första för dagen....Inte bra!
Måste ta mej en dusch nu, sen ska jag gå å lägga mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0