Äntligen har jag en Ål! :D

Sovtid 11-12 idag..Mamma sov på soffan medans :-D
Eller vilade en stund iallfall :-P

Pigg som en lärka igen, mest maja mindre pigg mamma!
Ålat runt på golvet gör hon hela tiden nu, ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN!! *LYCKA*

SÅ mycke bättre min kropp kommer orka när jag slipper bära runt på henne överallt :-P

NU SKA VI BEGE OSS UT PÅ EN LÅNG PROMENAD MED HUNDARNA I DE HÄRLIGA VÄDRET!
Sen ska vi ut å leka lite fram tills de e dax för middag :-)

Jag har marinerat kött på morgonen...Gott!

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Iss

Sv: Hihi tack :-D Lägenheten är på 80kvm + trapp :-) Det är mest jag som står för inredningen och Henke för "fixandet". Hähä! Kraaam!

2009-07-15 @ 06:52:28
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0