Vilket läge! :D

Sådärja, då har jag kommit hem igen :P
Men ja hinner inte sitta länge vid datorn, nu väntar vovvarna på sin nattpromenad :)

GALET fin lägenhet har Markus fått nu!! Oj Oj Oj , å vilket läge!
Skönt att han bor mitt i stan så kan ja gå dit å amma å byta blöja å äta åså om ja e på stan, annars brukar vi sitta å trängas på en toalett me våran lilla då vi ska äta nåt :( Bedrövligt! Men hon skriker ju så himla mycke så de e Helt Omöjligt att ha me henne in på en restaurang eller fik eller nåt :S

JennaMaya hade kul, å ja hade kul åt mitt gamla jobb som man ser rakt in i från markus balkong :P haha
Online människorna som sitter där me headset å ringer massa purkna människor, ush! De va verkligen ingen höjdare å jobba där, samtidigt som ja säkert skulle kunna göra de igen om de krävdes :P haha
Man får lixom bara stänga av allt å bara tänka på att man MÅSTE göra de!

En tjej va ute på parkeringen där åxo, me en liten chihuahua som va lös, åsså står hon bara å pratar me en kompis å hunden springer rakt ut mot storvägen, å hon märker ingenting, hon hade ju fullt upp me sitt, suck!
Såg hur trafiken började sakta in, å hon bara stod där, tillslut började hon gå å då tänkte ja, jasså de va nån bortkommen hund eller nåt, nee då ropar hon på den å den kommer från vägen till henne.
tala om ansvarslös människa! Fy bubblan!

Åkte förbi shell, eller Seven Eleven på Teg på väg hem åxo, å köpte mej en FET BROWNIE *MUMS* de vare godaste jag har ätit på huuur länge som hellst, å billi varom åxo 15:- De kan ja rekomendera å köpa nästa gång ni åker dit!
Oslagbart god!
Proppmätt blev man av den åxo, fast ja ska ändå göra mej ett par varma macker innan ja går å lägger mej ikväll!
Å kolla lite film, madagaskar 2 tror ja de blir ikväll, om ja orkar, ska försöka hinna me ett bad åxo! :D

Neee, nu ska jag ut på promenad me mina nödiga vovvar! :D :D

Sov gott sen !

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hahaha där har jag också jobbat!

2009-01-14 @ 23:34:14
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0