Världens BÄSTA Gudmor!!!!

Min lilla tjej har verkligen VÄRLDENS bästa Gudmor!!! :D :D

På dopet kom min bästa vän och Jennas gudmor Carina med en helt underbar text inramad i en tavla, den ska alltid få stå me i min lilla tjejs rum!!

Så här Står det (Hade hellst vela ta kort på den) men ja kan inte lägga in bilder på min dryga mongodator! Så ja skrivker ner den iställe, SÅÅÅÅÅÅÅ FINT ÄRE, blev alldelens tårögd då ja läste de !

TILL MAYA PÅ DIN DOPDAG FRÅN GUDMOR CARINA!

Du är ett litet frö som gror, en liten tjej som ska bli stor.
En underbar och älskad tös, med kärlek är du generös.
Att bli din fadder är en ära, en titel som jag stolt ska bära.
Nu vill jag att du något minns, att så länge stjärnor finns, så länge klockan går å går,
så längre hjärtat i kroppen slår, kommer jag alltid finnas här för dej, du kommer alltid ha en vän i mej!

De va faktiskt den bästa doppresenten av alla!



Kommentarer
Postat av: Emilie Asplund

Men gud va fint! :)



Jo, du måste ju svara i min blogg annars ser jag ju inte vad du skrivit :P Har ni hittat nån lägenhet än, eller letar ni?

kramar

2009-01-05 @ 09:52:02
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0