Vaken såhärdax :)

Nattuggla som jag är, men jag behöver verkligen sova :o)
Men lillan gillade nog inte ersättningen, hon verkar ha fått ont i magen av de :( suck!
Typiskt!
De e nog bara å inse att jag får vänta me sömn tills hon e stor flicka :)
Så lyx då barnen blir större, så man kan leka dom trött, finns ju så lite aktiviteter då dom e så här små :/
Tips på 4-5 månaders aktivering tack ?! :D
Hoppgungan, skjutsa i gåstolen (eftersom hon inte når ner än), leka i babygymmen, sitta babysitter, lekmattan på golvet å träna på mage å rygg, ligga i sängen å prata me nallarna, dansa å sjunga med/för henne, stå upp, hoppa, flyga, bada, bäras en hel hundpromenad, åka babybjörn medans man städar, åhh, va mer kan man underhålla dom me??
Har slut på ideer :P Men hon har inte slut på vakentid å energi på dagarna :P

Fyy va fet ja känner mej ikväll, hade ju nå bruteskt ont i magen tidigare :(
Så naturligtvis tänkte ja att ja kanske va hungrig, så nu har jag smällt i mej en massa onyttigheter å mat å macker :P haha
Inte lätt =)

Snart blire nog nästan att kalla på Anna Skipper, eller inte, nee gud, ja pratade me johanna om de häromdagen, men alltså man skulle ju hungra ihjäl om man skulle äta de hon säger, först en vidrig dryck på morgonen *BLÄ* då e man ju fortfarande hungrig efter den, sen nån av hennes snuskiga grönsaksvockrätter eller nåt sånt, de kan man väl bara peta i å sen e man ännu hungrigare :S Nee va ska man ta sej till egentligen :P
Tur man ammar så man kan vänta tills man har slutat amma me å sätta igång, ska passa på å äta så mycke ja bara kan innan :P hihihi ;)

Nee, nu ska jag kolla lite UFC tills ja inte orkar hålla upp ögonen mera, sen såååva!
Imorrn händer de nog inget spec mer än att ja nog ska ta å rensa igenom Jennas kläder, ibland händer de att ja tar en pyjamas å ska sätta på hon så äre en 50/56 a , sånt som legat i tvätten längst ner som inte hunnit med att tvättas eftersom man aldrig orkar eller hinner med att tvätta allt då man väl tvättar , så nu äre dax å göra en stor rensning så de bara blir stora 68 or å 74 kvar :D :D

Förresten, de e helt sjukt va soper som förbrukas i de här hemmet, säkert 4 fulla påsar om dagen MINST!
Tvätten e heller inte att leka med eftersom ja byter sängkläder så ofta, vilket ja upptäckte igår då ja bädda rent att dom näst nyaste sängkläderna e urtvättade redan =( köpte dom kanske för 1 månad sen eller nåt :S BEDRÖVLIGT!
Sen byter jag ju Thules sovplats hur ofta som hellst åxo, får för mej att han vill ligga på nytt å fräscht, hihi :)
Han har väl ca 6 påslakan på sin sovplats :P bla för att jag inte orkar ta bort utan ja bara lägger på ett nytt å ett nytt å ett nytt :P

Sov gott inatt! =) De ska jag försöka göra! Be back 2 morrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0