Träningsvärk!

Idag har jag fruktansvärd träningsvärk i armarna å magen :(
Huvva!
Har ätit Grötfrukost å innan de va ja ute på långpromenad me hundarna å lillan :D
Nu sneglar ja lite på våra bästa år medans jag sitter här å skriver :P
Har inte så mycke å skriva om känner jag.
Jenna sover som en sten efter å ha varit ute, hon pratade massor på promenaden å tyckte nog de va riktigt skönt å vara ute idag! Annars brukar hon bara va helt tyst :P
Hon har ju tur som har en sån stark pappa så han kan bära henne då vi e ute å går :) Lyx, så slipper hon åka i vagnen, där kan hon ju inte va vaken, när kan man sätta dom i sittvagn egentligen?
Alla säger ju olika...Fast egentligen kanske man bestämmer de helt själv.

Har förresten anmält mej på ett par lägenheter på bostaden åxo, hoppas hoppas ja får en, vill bo i en trea nu!
De e sååååå trångt här.

Nee jag skriver mer sen, har för mycke uppi huvudet för å kunna koncentrera mej :P

Adios!

Kommentarer
Postat av: Emilie Asplund

Ja det finns många idioter som inte har egna liv verkar det som... Men jag tar då inte åt mej så...



Du kan byta till sittvagnen när du vill. man kan ju ändå ha den helt nere och då är dom ju precis som liggvagnen.... Jag bytte när Wilhelm va 3-4 månader. Han ville hela tiden sitta upp så... Men det är ju bara att du testar och ser om hon tycker att det funkar! :)

Och tack för den fina kommentaren! Kramar

2009-01-14 @ 14:11:44
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Emilie Asplund

hahah ja jag får ta en bild sen. men det är ju inte helt klart än... bara sängen som är ute ju :P

2009-01-14 @ 14:16:57
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0