Tanter i Trapphuset :)

Tjatter i trapphuset, fastnade en stund :P haha

Tant 1 Ja du vet he håll int på va bra ve han nu int
Tant 2 Nee han håll på va....
Tant 1 Å mager ha han blivi å
Tant 2 Jaaa
Tant 1 Å du vet i söndagsmorse då klev ja upp halv sex, å då se ja en rullator stå parkerad mitt under balkongen nedanför å klockan halv tolv då ja gick å la mej stod han då inte där
Tant 2 Jasså
Tant 1 Ja så han måst ju ha vari ut mitt i natt´n
Tant 2 Oh herregud

Tant 1 Samma modell som vi har
Tant 2 Jaa vi har ju samma modell *skratt*
Tant 1 Jaa men he va då int nån av våra
Tant 2 Nee ja ha ju rösnöre te min
Tant 1 Jaa å på min ståre Ahlberg
Tant 2 Jasså gör he de
Tant 1 Jaa (Nöjd)

hahahaha, vilka samtalsämnen, gammfolk emellan ;) Fööör Söta e dom ju! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0