Svälter ihjäl..

Har fortfarande inte hunnit äta nåt =/
Har en fruktansvärt krävande liten bebis som vill att man underhåller henne mest hela tiden, annars blir det ledsamheter å skrik :S Fast just nu e hon lugn å sitter i babysittern medans ja använder ett ben att gunga på henne, slutar jag gunga börjar hon skrika/bli ledsen :)
Känns som de e evigheter tills hon kommer vilja slå igen locken å sova igen :)
Har iallafall hunnit va ute me hundarna men ingen av dom bajsa, dryga bortskämda hundarna mina som vill gå en mil typ om dom ska va nöjd å göra sina behov, de värsta av allt va ju då min gamla kille blev så irriterad på thule att han vägrade bajsa om man inte gick minst en 30 minuters promenad typ, så då sa han att varje promenad skulle bli en kort sväng runt skolan, ca 10 minuter kanske, dagarna gick å thule vägrade fortfarande å bajsa, så tillslut fick vi ju gå en lång promenad me han igen, dååå gick de bra :D De enda som blev av hans träning va att Thule fick förstoppning :(

Man har fan fullt upp me två hundar å en liten bebis, de blir inte mycke tid över man kan unna sej själv =/
Började förresten att räkna fotsteg ute på promenaden å kom fram till att jag ska köpa en stegräknare , spec nu då ja har en blogg, då kan ja skriva ner mina steg ja går varje dag ( De lär ju inte va få) Så kan jag öka på lite eftersom, motion e bra för figuren, även om ja har börjat misstänka att de inte alls hjälper så bra som de gjorde innan man fick barn, men de gör ju inte att kroppen blir i sämre skick iallfall :D Men hur i hela friden tränar man bort degklumpen på magen?
Sluta äta skräpmat flera gånger i veckan, godis och chips varje dag, inte dricka nå annat än cola, frossa i kakor/bullar mm Jaha, äre därför den inte försvinner, jaa men då gåre inte att göra nåt åt dårå, för hur ska ja klara mej utan allt de goda?! :D

Tror iof inte att de e därför den e kvar eftersom ja alltid har ätit massa sånt VARJE dag å dessutom har jag druckit COLA nu i ca 6 år varje dag och hela tiden, de e den ända dryck ja tycker om :D

Nee, nu ska jag ta upp lilla JennaMaya å underhålla henne lite, mamma börjar bli tråkig!
Hoppas jag kan få lite tid över å äta nåt snart så ja kan producera nå mjölk =)

See ya soon ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0