Slöö..

Gud va jag känner mej slö, inget roligt händer heller som kan pigga upp mej :)
Svinkallt äre ute åxo så inte ens hundpromenaderna som ibland kan vara riktigt sköna gör mej glad, lillan är extremt skrikig och jobbig, de kryllar av löptikar ute så Nemo och Thule e dryga dom åxo, fattar inte hur länge löpperioden ska hålla på, känns som den har hållt på en evighet nu :P

Ville åka ut till stugan idag me markus åxo, men han svarar inte på sms eller när jag ringer, så de får väl bli en annan dag.

Ikväll blire bara att kolla på teve/film och bada (som ja inte har hunnit med än) och äääta :o)
Såg att de va Mr Bean på tv ikväll, han e ju huuur rolig som hellst :)
Inge fighting äre heller :( Typiskt!

Ska börja me nå nytt, Äta frukost! :D
Ja har kommit på att jag alltid äter ett mål mat då ja kliver upp, idag blev de korv å potatis! Tror inte de e nå bra å äta sån mat då man kliver upp.
Så nu ska jag testa äta gröt till frulle :P Har inte ätit gröt mer än 10 gånger i hela mitt liv, så de ska bli intressant att de hur de går att lära sej äta de ;)
Sen måste man ju ha mjölk till de åxo :S Ush! Ja Hatar mjölk, de e äckligt! Men de går ju inte så vidare bra å ha coca cola i gröten :P hahahaha ;)

Måste be min lillebror om hjälp att överföra bilder från telefonen till datorn åxo, så ja kan lägga in lite bilder från dagarna som går här på min blogg :P Bästa som finns e när man läser bloggar eller snokar runt på apan eller nåt liknande å nån har lagt in bilder! ! :D

Nu ska ja vänta på att lilla Jenna Maya vaknar upp så ska ja smörja in henne me idominsalva i ansiktet å traska ut på promenad, hennes ansikte torkar sönder i den här kylan å hennes overall e sämt! Måste köpa en ny i strl 74!

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0