Självklart!

Glömde jag min laddare i Holmsund, å nu e snart batterierna slut :(
Sååå Typiskt!
Hoppas ja får låna brorsans, men min telefon behöver laddas varje dag :S Åh, suck va drygt!
Men ja undrar var ja la den, för ja kom ju ihåg att jag gick å hämta den hemma, frågan e bara va ja gjorde av den sen ?!

Sååå MYSIGT är det här på haga ;)
Har tänt ljus, å de e så rent å frächt, på ett annat sätt i ett hundfritt hem!
Har ätit pizza från taormina, hur gott som hellst ;)
Mycke folk äre överallt å hela tiden, gångare, cyklister, joggare, hundar, bilar m m
Annat än Holmsund, där äre hur lungt som hellst hela tiden, ibland kommer de nån bil å ibland nån hund eller gångare :P
Snacka om skillnad!

Trångt trapphus äre här åxo, å man får inte ha barnvagnen i trapphuset, för nåt me brandrisken, så de e svindrygt å bära den uppför trappen varje gång man ha varit ute :S
Så endast bottenplan för min del, me ett stort å rymligt trapphus :D

Lillan åt upp all sin majsgröt å banan till, nu sover hon sista tuppluren innan nattsömnen ;)
Hundarna stortrivs!
Å ja me ;)

Imorgon ska vi gå ner på stan å shoppa en massa! :D Wiiie, hoppas de blir en toppendag me toppenväder!
Prison break ikväll åxo, huur spännande som hellst ;)

Nee nu ska jag ringa Carina å säga att jag ska va här hela veckan :P
Hon har ju hemtelefon, som ingen annan har nuförtiden, inte ja heller för den delen :)
Förut klarade ja mej inte utan, men nu när de e så billigt me halebop å gratis sms så gåre riktigt bra!
De e bara när man sitter i telefonköer m m som ja saknar de!

Hoppas alla andra hare lika bra som ja!! =D

Kraaaaaaaaaamar

Kommentarer
Postat av: Emilie

ja det känns riktigt bra! men mer behövs! ;)

2009-01-19 @ 20:05:16
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Emilie

Lust att fika imorgon? vi ska ner på stan och fika ju! :) vore ju kul att ses!

2009-01-19 @ 21:03:42
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Janna

2009-01-19 @ 22:00:04
URL: http://janna
Postat av: Janna

Om du ser mej på stan imorgon, hojta till.

Vill ju se sötaste, kram.

2009-01-19 @ 22:01:02
URL: http://jannabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0