Sandra-Mitt i natten =)

Här sitter ja, där sitter du! :P
Nu e jag övertrött!
Har funderat å kommit på att jag tror jenna-maja inte sover nå bra för att hon äter för mycke, kan de va så? Nån som vet?
Idag har hon sovit mycke bättre å ätit betydligt mycke mindre än andra dagar, mer än hälften så lite.
Nu e hon vaken igen, hon vaknade innan ja gick ut me hundarna å e fortfarande uppe :(
Men hon börjar se lite trött ut så ja hoppas hon vill somna snart ;)

Va ute på en långpromenad me min brorsa, över en timme gick vi å babblade på om allt mellan himmel å jord, han e såå himla lätt å prata me, förstår allt å lyssnar å diskuterar å e intresserad av de man berättar! Han e den bästa :D
Vi har såå himla kul ihop å hundarna blir lika lycklig varje gång ja träffar han efter vägen ;)
Han e så snäll me dom å leker å pratar me dom mest hela tiden under promenaden :D

Önskar jag kunde bo nära han så vi kunde vara me varann oftare, vi trivs så bra me varann!

Nu har jag nyss smällt i mej nå macker å pizzasallad :P Å lite godis å en mumsmumsboll eller varom nu heter ;)
+ drucki massa pepsi ;)
Prata me min brorsa om å lägga ner me colan, läste på aftonbladet om folk som va beroende av de.
Å att man kan börja me å halvera de man dricker , sen då man e törstig kan man dricka kolsyrat vatten istället :D
Å de ska jag börja me då ja kommer hem till holmsund igen :D
Hoppas ja klarar de, ja sa åt han å börja åxo men han sa att han inte har i närheten av så stora problem me colan som ja har, ja e verkligen helt sjukt galet beroende :(
Ja dricker nog mellan 5-10 liter cola VARJE DAG!!!
Helt sjukt äre, men kolla min pant i förrådet om ni inte tror mej, hahahaha ;) Huuuur många svartsäckar som hellst ;)
Stackars mina tänder å man blir dessutom FET av cola :(
Så håll tummarna för att ja klarar av å iallfall dricka max 2 st 2 liters per dag iallfall :P de e ju ingenting :S

Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Tina

Du har ju tur som redan är smal och inte behöver träna ;) Jag gick fan upp 20 kilo när jag var gravid... Gahh.. Felizia fick nått ryck och vaknade minst en gång i timmen inatt! Helt sjukt, har aldrig varit med om nått liknande.

2009-01-23 @ 09:25:15
URL: http://zweety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0