Samtal me min bror inatt!

Han ringer från draggen / xtream eller coverclub som de nu heter nuförtiden :)

-va heter gatan du bor på vrålar han!!
-hurså, varför undrar du de frågar jag?
-hallåååååå, vilken gata bor du på? va heter gatan??? vrålar han
-ja djupviksgatan, hurså undrar jag
-jamen du sa ju att du bodde nära jens säger han då!
-jens säger jag vilken jens?
-djuupviiiksgaatan bor hon på vrålar han å sen bryts samtalet/han lägger på!!!

Ja sitter å funderar på vilken Jens han menar, ja känner ingen jens har aldrig kännt nån jens heller!!
Så efter ett tag sms ar jag å skriver vilken Jens menar du?
får tillbaka ett sms efter ett bra tag, där det står : Va??!!!
Så ja ringer upp, får inget svar, men efter krogen har stängt svarar han äntligen!

Så säger han direkt , va menar du me nån jens?? i sms et du skicka!
Jamen du sa ju att ja bodde nära nån jens säger ja då!!
HJEEEEEEEEEELT sa jag , inte JENS!
-jaha, då förstår jag.
Han-Jaja vi hörs! Hejdå Sandra

Typiskt småbröder ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar fylle-prat. haha!

du är utmanad i min blogg, ta en titt.

puss

2009-01-19 @ 19:57:29
Postat av: Sandra Johansson

haha! träffade mackan och jocke ute i lördags, Har nog aldrig sett din bror dricka vatten på krogen :)

Hoppas allt är bra annars, kram! Sandra

2009-01-22 @ 01:55:24
URL: http://sanjosmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0