Såg förresten...

...Att dom har extrapris på hundbäddar på zoo affären mitt inne i stan :)
Så ja ska dit å köpa 2 sängar till mina vovvar!
Såklart får dom fortfarande sova och i sovrummet å i soffan om dom känner för de, Men ja ska ha dom på golvet i Vardagsrummet, så slipper dom ligga all slötid på dagarna på golvet eller mattan eller ifall ja vill ligga i soffan så behöver ja inte sätta mej upp för att båda två ska komma å trängas me mej :P

Så de blir perfekt me två hundsängar! Mysiga stora plufsiga bäddar :P INGA såna där plastlåder eller korgar eller biabäddsaktiga utan nå riktiga lyx! Nypriset va 6-700:- st Nu 299:- st

Min lilla plutt har hoppat hoppgunga idag, men hon e sämst på de!
Vi har lekt en massa på mage å rygg, stått å hoppat å suttit i babysitter m m
Å nu hör ja att hon ropar på sin mamma från sovrummet :)
"Ehhh" låter de ;) *Sööötnööten min*
"ooouuuaaaa" lät de nu, bäst ja knallar iväg å hämtar min älskling innan hon blir ledsen :D
"Ah, ah" låter en lycklig sötnos nu!

Så....................Nu ska ja myyyysa me min gosiga lilla tjej!

Hejjrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0