Proppmätt..

Nu har jag nyätit! Blev så mätt så ja orkar knappt röra mej :P hihi

Lilla JennaMaya e pigg som en lärka, å huuur glad som hellst ;)
Nu ska hon få va vaken tills de e natt :D Då kanske hon somnar vid tio elva tiden eller nåt =)

Sitter å försöker hitta mej nån lägenhet, men de finns ju så dåligt utbud :(
Fast jag kan ju hoppas på att jag får den ja va å kolla på, men de lär ja ju aldrig få :/

Tänk om man kunde få typ 20.000 kr i månaden så man bara kan välja å vraka var man vill bo nånstans, istället för att ta de billigaste man kan hitta :S

Helt otroligt hur kul småttingarna tycker att dom här mjuka böckerna är :P
Ja tänkte före ja fick barn ba: hur kan man vilja köpa just en sån leksak då de finns så mycke annat som för mej ser mycke mer spännande ut, men tänk så fel man kan ha :D

Nu äre inge kallt ute längre heller, sköönt!
Ja klädde ju på mej som om ja va ute i nordpolen å gick på förra promenaden, kollade mej lite snabbt i spegeln innan ja gick ut, men som ja såg ut, hahaha :P Likabra man inte kollar sej i spegeln när man har pälsat på sej sådär, man ser ju inte klok ut! :D
Åsså mina låga gummistövlar med broddar på :P De är ju ändå de snyggaste i min utstyrsel :P hahahahahaha
Men broddarna går ju inte på moonbootsen så då måste ja ha dom på stövlarna, å stövlar e nog bland de kallaste till vinterskor ja någonsin varit med om :S

Å ja kan inte förstå hur i hela friden ja har kunnat va ute på vintrarna utan broddar under skorna innan, de e galet! !

Nee nu ska jag kolla på Unga mödrar, de e ett riktigt favoritprogram! =)
Alltid lika kul å se varje gång :P Gillar såna program där de e riktiga människors liv, inte nå typ vänner eller nå såna inspelade tillgjorda serier, nee verkliga livet skare va!! :D :D

Hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0