Nu e vi hemma igen ;) ;)

Min dator e helskum nu :S
Har försökt få igång den heela dagen, men utan att de har gått å nu när ja testade så funkade de.
Känner på mej att vilken dag som hellst nu så startar den inte ens igång, bäst lillebror skyndar sej hit å fixar!
På söndag eller måndag kommer han, tills dess får ja hoppas att ja kanske kan sitta nån gång per dag :P
Ja försöker flera tusen gånger per dag, men de går aldrig :(

Klev upp tidigt imorse vid nio typ, städade å fixade hemma hos mamma å sen åkte vi hem!
Markus åkte på lantmännen å handlade hundmat åt mej å sen packade vi in oss i bilen, Jag Thule å Lillan bak å Nemo fram me Markus ;o)
Mattias fick inte plats så han fick åka me sin farmors gubbe :P hihihihi
Vi åkte å släppte hundarna på vägen hem åxo!

Kom hem vid 16-17 tiden typ å sen har jag bara packat upp å städat å fixat här hemma å umgåtts me min plutt såklart!
Hon å ja kan bara va me varann å timmarna bara flyger iväg, var tar dom vägen nånstans då man e me sina barn å har mys?! :D
Hon har ätit massa gröt å hon älskar att vara tillbaka i sin barnsäng å skötbordet verkar hon åxo ha saknat, allt tror jag :D
Hon ha varit supermysig sen vi kom hem :D MIN söta lilla primadonna! :D *Älskar*

Ja har gjort hemmagjort skrovmål å ätit chips å godis å kaker m m å lat har jag blivit me hundpromenaderna åxo, skickar mest bara ut mattias , inte bra!
Men ja skyller på mensen, då vill man inte va ute å promenera heller :o) Visst inte?! :D

Jaha, då sitter man här ute i holmsund igen, de e som lugnt å skönt här, men nästan för lungt å skönt!
Trivs men ändå inte, ja vet inte, har egentligen ingen aning var jag vill bo.
Hellst av allt i ett stort hus för si så där 13 miljoner eller nåt, men de går ju inte, men var vill jag då bo?!
Jaa de e frågan, ska verkligen ta mej en funderare, nu måste jag ju tänka på lillplutten åxo!
Å ja e bra på å flytta runt, så de e dax å hitta sej en fast punkt men de kommer de ändå inte bli för ja SKA ju bo i hus så de e i hus de kommer sluta, men till dess, var ska ja bo då? :D

Hade inge mer intressant att skriva om min dag, e trött å less å ska ta mej ett bad nu sen ska jag gå å sova å hoppas att lillplutt vill sova åxo!
-Nybytta sängkläder
-Rockkanalen
-Nybadad
-Världens sötaste tjej bredvid
Kan inte bli så mycke mysigare! :)

Imorgon får de gärna hända någe kul!

Nu ska jag knalla iväg å kolla min mobil vem de va som ringde mitt då ja satt å bloggade :P

Hejjrå allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0