Inget Prison break ikväll :(

Märkte jag iof nuförst..Ja hade glömt bort att de inte va nåt den här måndan :(

Ont i magen har jag av rang :/ Känner mej svag å yr å illamående!
Håller väl helst på å drabbas av nån magsjuka av nå slag :S De vore ju passande *gahh*
Ush, tänk å få vinterkräksjukan eller nåt :( Hemska tanke!

Hur tar man hand om barnet när man knappt kan ta hand om sej själv?! Som hundarna antar jag, bara å gå promenaden ändå å spy efter vägen, pinsamt å jävligt jobbigt! Men man måste.. =)
Tur ja har varit van å haft så mycke ansvar innan, man har som vant sej me åren som gått, men visst har man många gånger med 39 graders feber, spysjukan, migrän eller annat önskat att man hade nån som gjorde allt åt en så man ba fick ligga!
Kommer ihåg en gång i örebro då ja va döds sjuk, urinvägsinfektion som gjorde att ja inte kunde stå upp, hög feber m m Åsså va ja tvungen å kämpa mej ut på promenad me hundarna, de va nog de värsta ja har varit me om, såg säkert snyggt ut å gå böjd längs gångbanan :P haha
Å för å inte tala om alla gånger ja har fått spy efter vägen å hundarna ha ätit upp de :( *gaahhh* haha

Nee låt mej då få vara frisk!

Lilla JennaMaya fick ersättning ikväll, få se om hon sover längre eller bättre på de, e tveksam men ja hoppas ändå!
Hon är fortfarande vaken, dom sover då inte mycke nuförtin :P en liten plutt stund på dagen bara :)
eller ibland två korta stunder =)
Hon har även ätit lite mosad banan idag å gröt :P hihi ;) Men de e bara nån sked av varje som hon får i sej =)

Har inte hunnit me å ringa Carina heller, fick sms av henne att hon å Theodor vill komma å hälsa på i veckan :)
Få se hur ja känner mej, åh guud nu kom ja på att ja måste betala räkningarna som ja har skjutit upp föör länge nu!
Glömmer då alltid bort allt :P hihi..Klockan bara går å ja hinner inte me hälften av va ja borde få gjort ;)

Blev kött å kroketter till middag idag, å imorrn blire nog lasange om jag orkar göra de, johannas ide vare å göra lasange! Mer mattips tack! :D :D tycker de e såå svårt att komma på olika maträtter från dag till dag, de tar ju slut på förslag ju :P

Nu ringde de, de va lilla J så nu ska jag gå å ringa upp na sen äre dax för sista promenixen me vovvarna å då ja kommer in så hoppas ja att min lilla gnutt e trött!
ÄLSKAR MIN LILLA TJEJ MEST AV ALLT I HELA VIDA VÄRLDEN!
HON E DE BÄSTA SOM FINNS!
ÄVEN MIN THULE OCH MIN NEMO, DOM E ÅXO DE BÄSTA SOM FINNS!

Goodnight Sweethearts well its time to go :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0