Inge roligt väder :( huvva!

Va sååå trött igår, men de va inte min lilla tjej, hon va pigg som en lärka å vägrade sova :S
Så de blev en sen natt med svidande ögon :(
Va sååå trött imorse, ja hoppas hon kommer kunna somna tidigare snart å sova bättre å längre stunder per dag.

Kollar lite på våra bästa år :)
Thule har fått anansäcksinflammation, guu va han måste åka till veterinären jämt nu sen han blev gammal :/
Nemo har inte varit hos veterinär en enda gång på 5 år, längtar inte tills han behöver dit första gången :(
Han kommer bli helt skräckslagen, dom e ju så hårdhänta å oförsiktiga där :(
Thule skriker alltid när dom kastar omkull han å sliter å drar i han å ändå har han blivit misshandlad som liten, köpte ju han som problemhund då han va 3 år :o)

Deprimerande väder är det ute.
Idag blire en sväng på stan, å imorgon blire ännu mera stan ;o)
Ska även hjälpa lillebror imorgon me å sätta upp tavlor m m i hans nya lägenhet =0)
Ska till holmsund ikväll å hämta lite grejjer åxo, bla min laddare ;)

Nee nu ska jag göra mej iordning, har naturligtvis fårr en finne på hakan :(
Får ja en någonstans så stör den mej exakt hela tiden, sitter å river å klöser på den tills de blir ett stort sår av de hela :S

Skriver mer senare!
Have a nice day :P

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja den är hemsk...var uppe till 4 tror jag innan jag lyckades somna...å då typ av utmattning! haha.. ;) haru hittat tröjjan än då ?

2009-01-22 @ 14:51:57
URL: http://zweety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0