Im Back!! :o)

Sådärja :)
Här sitter jag mitt i natten å efter en lång en timmes promenad me min bror tidigare så fick ja tips av han å klicka i brandväggen så nu fungerar mitt internet igen, iallfall för stunden :)
Kan ju hoppas att de bara va de som va felet! :D :D
TACK LILLEBROR! Va skulle ja göra utan han alltså! Han e den absolut bästa av dom bättre! :) hehe

Vet inte när ja skrev i bloggen sist!
Men de har inte hänt så mycke!
Har haft Mens å varit på allmänt dåligt humör!
1 femtedel av dom som ammar får mens å naturligtvis e jag en av den femtedelen :( suck!
Hur stod man ut innan :S Ush å Fy å Tvi va drygt de e!
Vill ju bara ligga kvar i sängen på morgonen å ha ont i magen, men de går ju inte nu, utan nu måste ja studsa upp å va lektant hela dagen medans blodet forsar :S Ush!
Irriterande!
Ja hatar MENS!
Ska nog se till å va gravid resten av mitt liv istället!

E irriterad på Mattias åxo, som inte kan vara inne me lillan i lite mer än en timme (medans ja va ute på promenad me hundarna å brorsan) utan att ja kommer in å han vrålar å skriker å e galen på mej å lillan åxo för den delen, hon skriker som aldrig förr å han e helt svettig å vansinnig över att ja har varit ute.
men hallåå??? Han e borta flera miljoner timmar per dag å ja får klara mej själv
Å han klarar inte ens en timme me hon, tragiskt!
Måste verkligen tänka över min å lillans å hundarnas situaton, ohållbart känner jag just nu!

Har varit på stan å shoppat endel, en knallröd dunjacka, ascool!
En brun å en vit kofta från gina tricot, supersnygga!
Ett par lurviga snygga vantar som ser lite lyx ut ;)
Massor me bebis kläder, mest i strl 80 som hon kan växa i :o)
Så nu blire inte mycke kläder till henne på ett bra tag!
Har så mycke snyggt nu så ja vet inte om ja ska måsta byta på henne flera gånger per dag :P hihi
Min lilla fina söta underbara skrikande prinsessa ;)

Har även varit på restaurang för första gången me henne, å de gick faktiskt bra :D
Äntligen har hon sluta panik å kramp skrika på dagtid, nätterna e fortfarande hemska!
Som nu tillexempel, de e hemskt å höra henne, de skär i hjärtat :(

Yeah Yeah, nu måste jag gå å ta hand om min lilla tjej, klarar inte av att sitta här å höra henne vara så ledsen som hon är just nu.

Skriver mer imorrn om datorn fortfarande fungerar! :)


Gonatt å på återseende! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0