Hallooo igen!

E trött å sliten å slut å seg i kroppen å huvet :/
Satt å letade efter en hoppgunga tidigare, men de fanns typ inga på tradera, ska kolla blocket åxo, alla ser ju typ ut som den jag har , å ja fattar inte hur dom ska kunna ha den som hoppgunga?! Den går ju inte att hoppa i :(
Den e Röd å snygg å helt ny den ja har men då den inte fungerar e den ju helt meningslös att ha =/

Lilla JennaMaya har sovit en liten stund, men vaknade nyss och är arg som ett bi :(
Nu e hon nog bara vaken nån timma till eller två, sen somnar hon för natten, å ja me för den delen, e helt slut me :/

Ska strax gå ut på sista promenaden me vovvarna, sen hoppas ja att ja hinner me ett bad åxo innan ja ska sova, känner mej riktigt smutsig å ofräsch :S Har fått en dryg finne på hakan åxo, dax å byta kuddfodral (Har fått för mej att de e kuddfodralens fel att man får finnar) hahaha Kanske låter sjukt , men då ja byter dom tycker ja de blir bättre, byter iof kuddfodral 2-3 gånger i veckan, men de e min sängklädesbytarmani! Blir nog så då man har hundar som ligger i sängen åxo, känns som man måste byta sängkläder minst 2 ggr per vecka då, annars blire ofräscht!

Ska gå å se om ja hittar min mobil nu, som ja tror ligger kvar i fickan sen förra promenaden :P
Min brorsa skrev tidigare idag å frågade om ja ville "gå sista promenaden me han" via telefon ;o) hihi..han traskar till haga å tebax å ja traskar runt på en promenad här, så fast vi e på olika ställen så går vi ändå ihop :)
Önskar ja hade kunnat bo närmare han så vi hade kunna gå fler promenader ihop På Riktigt Å Inte Via Telefon :D
Min lillebror e den bästa å nu ska jag gå å sms a han å höra om han e redo för en promenad !!

GodNatt o Sov Gott, Imorrn blire mer Bloggande!! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0