Goddagens ;)

De blev en riktigt sen kväll igår, fastnade i en huuur bra film som hellst, å kunde inte gå å lägga mej förrens den va slut THIS TIME AROUND hette den :)
Nån typ av kärleksfilm, satt å myste me Nemo som va den enda som va vaken :P

Sov rätt så länge idag, men känner att jag måste ta å försöka vända tillbaka på dygnet igen, fast de e inte så lätt när man har en liten som inte sover nå bra, att gröten ska göra att dom sover bättre de tror ja inte ett skvatt på!
Måste fråga på bvc om fler tips som gör att dom kan sova mer än 3 timmar i sträck, jamenar de e ju inte länge kvar tills min lilla e 5 månader å hon kan fortfarande inte sova om nätterna, fast ja ska inte klaga, min syrra o hennes kille fick inte sova en hel natt på hela första året, de va först när Max va 1 år han klarade av att sova hela natten ;)

Men man kan ju inte rå för att man längtar efter att få lite mer sömn, de gör nog alla småbarnsmammor :P
E iallfall glad att jag ammar, hade aldrig orkat kliva upp flera gånger per natt å göra iordning ersättning :S Fyyyy tusan va drygt!!
Kände de häromdagen att jag verkligen kan förstå dom som ammar tills barnen är så gamla så de nästan blir otäckt! Förut har jag mest bara tyckt de e vidrigt på nå sätt, amma en 7 åring, men tala om lätt!
Man har ju me sej maten överallt, å de e inge jobb me de :D
Mer bara en mysig stund och vila , spec eftersom jag alltid ligger ner och ammar, gillar inte alls å sitta upp, myyycke skönare å ligga ner ;)

Va duktig och började mina nya matvanor idag, Gröt till frukost! :D
Ska försöka hålla de nu varje morgon ;)

E på ett stråålande humör idag åxo !
Å ja e såå himla sugen på å möblera om i lägenheten, försöka göra lite större ytor å dessutom städa bort julen i samma veva, ja brukade älska julen å allt julstök innan, pyntade gärna i början av November å hade kvar de så länge de bara gick, nu tycker jag inte alls de e lika mysigt å underbart som innan. Nu vill ja bara städa bort de, de ska ju ändå göras, så varför inte göra bort de så fort som möjligt efter julen e slut? :D Blir mer plats då åxo =)

Nee nu ska jag sätta mej å kolla efter en soffa på blocket, e trött på dom jag har, osköna å tar upp stor plats gör dom, fast ändå onödigt å köpa en ny om ja ändå ska flytta snart, men men...
Ska även ta å rensa hela förrådet, vilket kommer ta veckor att göra, men lika bra å ta tag i de nu när lillan inte skriker hela tiden, så kan hon sitta me där nere :)
Ska nog ha en storförsäljning av massa saker tror jag Sälja de gamla å Köpa nytt! =)
Ska även se om ja har nåt snyggt men som jag inte använder att ge till min lillebror som flyttar nu den här månaden! :D
Till en MEGAFIN tvåa mitt i stan ska han flytta, viiilket lyx! Kommer inte vara sen me att hälsa på, så en resesäng till JennaMaya ska ja inhandla åxo så ja kan sova över där mycke å ofta! :D

Guuud va ja ska inhandla grejjer, hihi ;)

Adjöken, nu ska jag städa å möblera! Faktiskt de bästa ja vet ;)

Kommentarer
Postat av: Emilie Asplund

Vart ska ni flytta? :)

2009-01-04 @ 19:33:56
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Sandra

Till något större :) Bor ju bara i en tvåa nu, å snart behöver lillan ett eget rum :P

2009-01-04 @ 21:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0