Goddagens!

Lördag!
-Sov länge idag med, har insett att jag måste följa lillans sovtider, å än så länge vill hon inte sova på natten, å hon äter för många mål nattetid för att ja ska orka kliva upp tidigt! :)
-Åt gröt till frukost, men äppelmoset va slut så de va inge gott :( Urk!
-Har varit ute i stormen me hundarna, superduktiga va dom, skällde inte på mötande hundar :D
-Har lekt å kollat på nån dokumentär om siamesiska tvillingar, mkt intressant!

-Ska färga håret, blont! :)
-Spraya till mig med brun utan sol, blev fläckigare än någonsin sist ja spraya :S haha
-Kanske klippa lugg, ja gör alltid så att ja klipper luggen sen när den e klippt ångrar jag mej å vill att de ska växa ut å bli jämn långt, men såfort de har gjort de så blir ja sugen på å klippa lugg igen :S Å så har de hållit på nu i säkert tio år!

Nu ska jag ringa Johanna å se om hon har tid å surra en stund ;)
Passa på medans lillflickan min sover ;o)

Have a nice saturday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0