Glömde skriva att......

.........Jag träffade Spåra på stan idag! :D
Åhhh, hon vart hur glad som hellst ;)
Å hon har det såååå bra hos sin nya ägare! :)
Hon e blank å fin i pälsen hon e inte för smal å inte för tjock å hon e lydig av rang!
Hon går med henne lös?!?!?!
Här va hon vild som mina andra attackerade allt m m :P
Men inte nu, nu e hon som alla hundar man ser å önskar att man kunde ha själv.
Dax å inse att de e mej problemet ligger i, ja har inga problemhundar utan jag e problemet!
Attans åxo :P hehe

Men men..Nu ska jag kila ut innan klockan fortsätter å springa iväg...Vilket min klocka alltid har en tendens att göra :0)

På återseende imorgon om de inte händer nå allt för spännande ja måste uppdatera ikväll :P hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0