Fyy va kallt de är..

..Man vill ju inte kliva upp ur sängen på morgonen, de e ju sviinkallt! :S
Ja vågar knappt lyfta på JennaMayas täcke för då e ja rädd att hon fryser ihjäl, iof har ju hon pyjamas så de kanske inte e lika kallt för henne som för mej? :)
Kanske ska sova me pyjamas en natt å se efter :P
Ja tänker ju alltid så med henne, som ja även gör  me mina hundar, Tex Att om ja va hon så skulle ja vilja ha de så å så typ, värsta projetet när jag lägger ner henne i vagnen eller sängen då måste ja tänka hur ja skulle tycka de va skönast m m ;) hihi
Får nästan panik när nån annan har lagt ner hon, då vill ja hellst kolla så hon verkligen ligger skönt där nere å att kudden inte e oskönt lagd m m :P hahaha ;)

Nu sitter hon här å pratar me mej, glad som aldrig förr! :) Tänk om hon alltid kunde vara såhär! :D:D:D
Hon har sovit jättebra inatt åxo, somnade utan skrik vid 12 tiden sen vakna hon vid 3 sen vid 5 sen vid 8 sen tio klev vi upp :P
Hon har bara vaknat å ätit sen somnat om igen, inge skrik å inge varavaken mitt i natten =) Riiiiktigt skönt!

Å idag har jag inte ätit nåt än, e inge sugen på GRÖT :( urk! de första ja gjorde då ja vakna va å börja gräva i frysen om de fanns nå gott ja kunde laga efter ja märkte att kylen inte har så mycke "gott" att erbjuda :( Men ja hittade inget att laga.
Vet heller inte vare e jag väntar på då ja inte bara tar mej nåt att äta, väntar väl på att de ska gå så lång tid att jag blir så hungrig så magen ska skrika att jag ska beställa skräpmat eller nåt :P :P

Gjorde nå sockerberoende test på Aftonbladet igår åxo :S Över 4 Jasvar hade man problem å behövde söka hjälp, ja hade 12 av 16 :(

Nu förvandlades min glada bebis till en ledsen/gnällig/småskrikig bebis som inte alls vill att mamma ska sitta här :P

HA EN TOPPENDA ALLIHOPA! :D:D

Skriver mer senare ;) ;)



Kommentarer
Postat av: Emilie Asplund

Jo, fast han sover i sin egna säng. Är bara på morgonkvisten när han bara skriker som han måste komma och sova hos oss... Men vi ska allt se till att hitta en lösning :P kram

2009-01-05 @ 12:36:54
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Emilie Asplund

Har det alltid varit så, eller är det en period. Wilhelm har alltid sovit bra i sin egna säng, men ibland har han perioder och då går det inte helt enkelt! kram

2009-01-05 @ 13:11:23
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Emilie Asplund

Spigo är en spel sajt: http:/www.spigo.se Dom har alla möjliga spel där, och man ska samla ihop spigosar, sen kan man vinna riktiga pengar också ;) du får gå in och kolla! ;) kramar

2009-01-05 @ 13:12:32
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0