Fryyyyser....

Fyy tusan va jag fryser :( Mina fingrar e iskalla, kan knappt trycka på tangenterna :S
Inge stan blev de idag heller :/ Såå typiskt!
Lillan kolikskrek inatt å de blev en sen natt å sovmorgon!
Men sen vart de massa annat som kom ivägen å gjorde att vi inte kom oss ner på stan idag :/
Inte mycke å göra åt, bara se framemot torsdag istället :D Å hoppas att man hinner ner då! :D

Mamma kom förbi en sväng å lekte lite me lillan idag eftersom hon skulle på nå tupperwereparty så hon väntade å åt här innan å lekte me plutten dårå :P
Sen har jag ätit gomiddag å varit ute me vovvarna, fyy va dom beter sej illa inne i stan, dom skäller åt precis allt :( suck!
Å ja klarar inte av å va bestämd mot dom , ja e föör snäll å mjäkig! Men ja övar på å bli mer bestämd.

Anledningen till att ja fryser nu e för att ja har varit ute å gått i en evighet å de e svinkallt ute :S
Sen har ja inte nå riktigt bra "ute" kläder me mej hit heller, hemma pälsar ja ju på mej me massa byxer eller täckisar å mössa å halsduk å vantar m m :D

Har pratat me Carina i telefon i typ två timmar, om såå mycke saker!!
Imorgon kommer hon å Theo hit å hälsar på :D
Ska bli superkul, men Theo kommer riva hela lägenheten säger hon, haha :)
Han e 8 månader nu å far runt som en dåre överallt :P hihi
Ja som har sett framemot att min lilla tjej ska bli äldre, haha ;) Men de e nog ganska skönt att hon inte e i allt överallt å hela tiden, Theo hade bulor lite här å där sa hon, omöjligt å hålla reda på han hela tin!
Sen vare lite drygt å va på besök sa hon eftersom han river hela huset/lägenheten dit han kommer, drar å sliter i allt han kommer åt :P
Å då dom e sådär små fattar dom ju heller inte va som e rätt å fel m m
Som hon berätta ifall han ramlar å gör illa sej å hon lyfter upp han igen så gör han om samma sak igen :S
Inte lätt å vara liten! =) hehe

Så då har ja torsdagen att gå på stan, för på fredag kommer Carina hit igen, fast då utan Theo, då ska vi ut å träna me mina hundar eftersom hon är utbildad hundpsykolog å kan träna bort alla problem så som "The dogwhisper" på teve!
Fast Carina hatar han å ja me för den delen eftersom han e elak mot hundarna å använder sej av fula metoder för att få hunden lydig!
Ja vill ha en lycklig å lydig hund, inte en lydig å olycklig! :D

Yeah Yeah ! Nu ska ja kolla runt lite andra sider på internet sen ska jag studsa in å ta mej en dusch så ja e ren å fräsch då mitt besök kommer imorgon! :)

Har inte kunna skriva i bloggen på hela dagen för mitt internet har varit knas!

Skriver mer efter Theo å Carina ha varit här imorgon ;)
Kanske tar några bilder me mobilkameran :O)
Fast ja kan inte lägga in dom förrens ja kommer till holmsund!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Emilie

hahaha okej! ja, vi får ta och fika någon dag med småttingarna! vi brukar vara på olika ställen inne i stan! Kram

2009-01-21 @ 02:53:46
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Janna

Då kanske vi ses imorgon då.

jag ska in till stan vid 12 tiden,

dock utan barn men vore kul att säga hej och träffa lill-tjejen din! kram

2009-01-21 @ 14:25:46
URL: http://jannabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0