Dööhungrig!

Sådärja! Nu har jag städat lägenheten, ska bara bädda rent å snabb dammsuga sen, efter jag har ätit!
Håller på å hungra ihjäl :(
Men de finns ingenting å laga, å ja får ju bara äta skräpmat en gång per vecka nu, å dessutom så ska ja in till stan i veckan så då kommer jag ändå bryta de för då måste ja ju äta max å macdonalds å pizza å mias m m, Då lär ja få va utan skräpet sen en månad minst :S
Men vaad ska ja laga då?? Suck!
Har slut på ideer med maträtter, de finns så lite å välja på, som e gott!

Måste
packa allt till lillan åxo, vet bara inte vad ja ska ta me mej, har ju aldrig varit iväg me hon över natten nån gång än.
Hmm, *Allt till skötplats *Inne och Utekläder *Leksaker,sovnalle,tuttar *Babysitter *Barnvagn *Allt som hör maten till, gröten å de alltså haklapp m m Men äre nå mer??!

Vet inte riktigt hur allt ska få plats i bilen heller?!
Jag, Markus, Thule, Nemo, Lillan, VuxenPackningen, BebisPackningen, Hundpackningen + stora grejjer som babysitter barnvagn m m Kommer aldrig gå! Men de måste gå!

Fast jag känner mej själv, så ja kommer säkert glömma nåt jätteviktigt, typ koppel till hundarna eller nåt, så då måste ja ändå åka tebax!

Ska nog ta me mej min bärbara dator, men mamma har åxo internet å dator, fast min brorsa har varit där å stulit hennes datastol till sin lägenhet så de blir nog oskönt å sitta vid en köks stol vid den.

Nu hungrar jag ihjäl så nu orkar ja inte skriva nå mer!
Måste gå å se om de finns nåt att äta, annars äre bara å inse att jag får lov å äta skräpmat idag :S Suck!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0