Äntligen!

Nu har hon somnat ;)
Få se hur många timmar (eller minuter( hon sover nu!
Ska gå å lägga mej nu jag med, ska upp tidigt imorgon å åka å handla hundmat på lantmännen + göra nå andra ärenden så de blir inte mycke sömn inatt inte.
Men sånt e livet nuförtin, man börjar vänja sej ;o)

Pratade me min halvbrorsa igår, han har en 10 dagar liten bebis (Max) som tydligen e hur snäll som hellst, skriker aldrig , e bara tyst å lugn å snäll hela tiden, äter å sover ;)
Sen min andra halvbrorsa (hans bror alltså) har en liten 3 månaders (melwin) som inte e lika tyst å lugn å snäll :)

Sa till Max pappa igår att han ska va så jävla tacksam som har fått en lugn å snäll bebis!
Ja kommer be till gudarna att jag inte får ett kolikbarn igen, de e nog min största utmaning någonsin.
Fyyy tusan va jobbigt de har varit....
Min syrra va tyst å lugn å snäll å även min brorsa , men inte jag, mamma sa att de aldrig går att jämföra ett kolikbarn med ett icke skrikande barn, de e som dag å natt!
Markus å Malin har varit hur lätta som hellst å ta hand om när dom va små, dom märktes knappt av medans ja va en plåga me mitt skrikande.

Försöker hitta likheter mellan mej å min tjej, men de finns inga :/
Frågade mamma om nåt va likt, ögonen? Nee! näsan? Nee! Håret? Nee! Huvudformen? Nee! Munnen? Nee!
Så hade de inte varit i min mage hon hade bott hade jag aldrig trott att ja va mamman ;o) hehe
Pappa uppidagen! Som ja, ja e inte heller lik min mamma överhuvudtaget. Allt e från pappa :D
Men ja hoppas min lilltjej blir lite lik mej sen när hon blir lite större ;) Dom förändras ju nå galet mycke, ja känner inte igen min syrras lilla max nu å då, han e hur olik sej som hellst, finns inget likt på en 5-8 månades bild på han och nu!
Nada Zero Noll likheter! :D

Nu ligger min Thule här nedanför mina fötter å snarkar i högan sky!
Å de e precis va ja åxo ska gå å göra!
Orkar knappt hålla upp ögonen längre, å hur i hela friden ska ja orka upp imorrn?!
Fy bubblan!
Men de e bara å härda , som på förlossningen ;) hehe

Kraaam å Godnatt allesammen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0