Vilken natt :S huvva!

Fy tusan vilken natt :(
Men nu har jag iallfall kommit på något nytt!
Av alla tusen gånger som hon vaknade å skrek i natt så vaknade jag såklart och matade eller försökte söva henne, de e såååån skillnad på nätterna då hon vaknar massa gånger men somnar om igen av tutte eller mat å UTAN att skrika, dom nätterna e GULD!
Sen har vi nätterna då hon vaknar lika många gånger men skriker hysteriskt varje gång å vägrar somna om...Dom nätterna orkar jag ingenting dagen efter å vill aldrig kliva upp ur sängen :(

MEN inatt så gav jag henne till Mattias å han fick bära runt på hon tills hon slutade skrika + ge henne flaska iställe för mat från mej, hon vägrar ju sluta skrika då jag har henne om hon inte får amma, så de går hundra gånger bättre då han gör de, så nu ska vi försöka göra så istället, inte för att jag kommer få sova nå mera, eftersom jag ändå vaknar men de kanske gör skillnad å hon kanske kommer kunna sova mer än 3 timmar i sträck å hon kanske kan sluta amma flera gånger per natt!
Så nu ska vi testa de på nätterna istället, om nu mattias kommer orka me de, han har ju som sovit hela nätterna än så länge så....De återstår att se ;)
Men jag hoppas ju såklart de funkar!

Idag skulle vi egentligen på strömpilen, men ja kände direkt när klockan ringde 09.00 att jag inte orkade kliva upp efter natten som var :(
Så de blir en hemmadag me hundprommisar å lek å teve å middag å sånt istället ;)

Nee nu ska jag ta hand om mitt lilla vilddjur!
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0