Var tog utmaningen vägen?!

Utmanad av: Världens Bästa Johanna!


- Hur många timmar har du suttit som mest framför en dator?
Hur många som hellst ;)

- Vilket färg har din cykel?
Vit å Svart ;)

- Blondin eller Brunett?

Båda två ;o)

- Vilken färg har du på texten på msn?
De kommer jag inte ihåg, va så länge sen ja satt på msn :S

- Vilket stjärntecken är du?

Vädur ;)

- Vad var det senaste du åt?
Tacos

- Har du en diskmaskin?
Jaa en bänkdiskmaskin ;)

- Rakar du ögonbrynen?

Japp

-Har du något husdjur?

Två familjemedlemmar, Thule å Nemo hundarna ;)

-Vilket smeknamn gav din mamma dig som barn?

Sannis och Sanna :)

- Är du kär i någon just nu?
Njaa

- Är du ihop med någon nu?
Jaa

- Har du någonsin brytit på tyska för att imponera på en kille?
De tror jag inte, eller kanske :P haha

- Har du ätit godis för 100kr själv på en kväll?
Japp

- Är du beroende av något just nu?
Colaberoende, Ciggberoende, Godis/Chipsberoende mm

- Vad har du för fobier?

Hårlösa djur, Dinosaurier!

- Hur lång är du?
165

- Sover du med något gosedjur?
Ibland ;)

- Vad har du som ingen annan har?
Världens Sötaste barn, Världens bästa vänner och familj!

- Vilken mobil har du?
En Ericsson 880i tror jag den heter ;)

- Vem var den senaste du fick mms av?
Johanna ;)

- Vem var den senaste du fick sms av?
Orkar inte gå å hämta mobilen å kolla :P

- Vem ringde dig senast?
Hmm de va nog Markus tror jag ;)

- Är du förlovad?
Nej

- När duschade du senast?
Två dagar sen

- Vad tänker du på just nu?
Att jag inte har tid å sitta här, ja måste gå å städa å grejja!

- Vem skulle du ge 25 miljoner till (förutom dig själv)?

Ja skulle dela upp de å ge flera som jag tycker om ;o)

Jag utmanar:
Den som vill ;)

Kommentarer
Postat av: annaj

haha duschade för två dagar sen :S ?? en annan duschar varje dag ;)

2009-02-10 @ 20:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0