Utmanad!

Jag blev utmanad av: Världens Bästa Johanna!

"Bloggaren skriver 8 fakta/ (o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/ (o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar."

Åtta vanor/ovanor/fakta om mig:

1.  Jag glömmer nästan alltid att spola i toan efter mej (säkert 7 av 10 gånger)

2.  Jag äter Godis och Chips VARJE dag

3.  Jag är riktigt dålig på att raka benen m m , Gör det obehagligt sällan sen ja fick barn

4. Jag har vunnit Stilhoppningspris=Bäst i hela sverige i hästhoppning

5.  Jag har varit med på TV, eget program om mej

6. Jag HATAR Lök, kan verkligen inte äta de, e bäst på göra lökfri mat

7. Jag topsar öronen varje dag

8. Jag har varit hos frisören max 3 ggr på senaste 10 åren, förutom en hårförlängning

De 4 personer som jag utmanar är:

Lonta och Sanne sen får den som vill känna sej utmanad ;)

Kommentarer
Postat av: lonta

Heh jaaa lite fuling är jag, men så äre när man har dåligt tålamod och vill se det som finns på en gång! :D Vad ser du mer på för skoj då?

Vad du är jobbig som ska utmana, hade tänkt lyckats undvika det, nu måste jag jue fundelura på vad jag ska skriva upp :P Puss

2009-02-11 @ 23:49:14
URL: http://lontas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0