Utmanad av Jojo!

Blev utmanad av Johanna ;)

Utmaning

Det bästa tjejsnacket  handlar om: De senaste

Den coolaste är: ?

Plagg jag är mest trött på: Amningsbh

Plagg jag inte kan vara utan: Mjukisbyxor

Jag vill helst ha: Ett körkort

Viktigaste egenskapen: Ärlig och genomsnäll

En bloggare som har den egenskapen (länka): Johanna

Tre bloggar jag gärna läser: Johannas, Lontas, Emilies

Tre bloggare du tycker att du liknar? Johannas kanske :P

Vad  jag vill veta om andra men inte vågar fråga: ?

Bloggare jag vill veta det om: ?

Det gör mig mest glad: Är när alla runtomkring mej mår bra å e lyckliga!

Den största orättvisan är: Mycke, dom rika borde ge till dom fattiga etc.

Tv-program/serie som jag gillar mest: De e många :D

Ord som bäst beskriver min blogg: Bara jag och mitt liv, tankar å skriverier utan eftertanke ;)

Ord som bäst beskriver mig: Morgonsur, Djurvän, Försöker vara alla till lags, fnissig ;)

Ord som jag skulle vilja att andra beskrev mig med: Att jag betyder något ;)

Jag vet att jag är kär när: Ja svävar på rosa moln, nemen när jag e överlycklig å de lyser i ögonen på mej ;)

De tre snyggaste killarna i världen: Oj, Vin disel, de e den enda ja kommer på just nu ;)

De tre snyggaste tjejerna i världen: Hmm, Paris Hilton kommer inte på nåra tjejjer heller ;) Vet när ja ser dom ;)

Replik som får mig på fall: Dina hundar e dom finaste / bästa / underbaraste av alla hundar jag träffat :P haha

Tre bloggar som jag vill ska gör formuläret: Dom 3 som vill eller har lite å göra ;)

 

(Jag kan inte länka till användare, vet inte hur man gör)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0