Utmanad av Johanna!

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Jaa
2. Har du sett din bästa vän gråta? Jaa
4. Vad åt du senast? Mackor med pastej
5. Har du fått någon komplimang idag? Nee
6. Har du varit med i en rättegång? Jaa
7. Är du polare med grannarna? Nix
8. Vilka språk pratar din mamma? Svenska
9. Vilka länder har du bott i? Sverige
10. Senaste piercingen? Örat men de va länge sen..
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? För ett par dagar sen ;)
12. Gay? Nee
14. Har du äggat någon? Haha, nee
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper? Haha, nee
16. Suger det här? Njaa
17. Har du varit på stranden? Klart ja har
18. Har du haft en stalker? Jaa
19. Minns du dina/din musiklärares namn? Hmm, Inte just nu men ja vet de egentligen, joo nu minns ja Rolf!
20. Hur bra är din syn? Inte så bra som ja tror
21. Har du varit på ett party? Klart jag har
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Nee fyy tusan
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? De va som tusan
24. Har du varit utomlands? Jaa
25. Har du sett din bästa vän naken? Jaa
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Har aldrig varit på nåt bröllop
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? De tror jag inte, de e mitt problem inte deras
28. Var är dina syskon just nu?Lillebror e i sin lägenhet inne i stan, å storasyster e på jobbet i sthlm
29. Vad var den senaste drömmen som du minns? De kommer jag inte ihåg nu heller...
31. Vilken tid gick du upp imorse? Vid 13 tiden
32. Vad ska du göra i helgen? Ingen aning, va hemma å kolla på tv äta gott å mysa me lillan
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Hej gumman min Är allt bra med dej och lilltjejjen din, vi måste träffas snart för saknar dej sjuukt mycke och vill ju träffa lilltjejjen din ja har flyttat till nordmaling nu skönt å ha nära till jobbet, nu sitter jag hos "nämner inga namn"och tar det chill och gissa vem som kom hit du kommer inte kunna gissa ja fick en chock då han kom in genom dörren " nämner inga namn"  gud va pinsamt..sen ståre massa mer, orkar inte skriva ner nå mer avslutas med puss och saknar dej gumms!
34. När var du riktigt sjuk senast? Jag är förkyld jämt typ :S
35. Vem är den senaste kändisen du tog på? Haha De du!
36. Vad finns i din bakficka? Har inga bakfickor
37. Har du färglinser? Nee men ja skulle vilja ha
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Oj, då va ja nog ute på promenad eller så satt ja vi datorn eller nåt
39. Vad är det första du gör på morgonen? Tänker att jag vill sova längre..
40. Vad ska du göra efter det här? Gå å borsta tänderna och sen ska jag rensa min garderob


Jag utmanar: Den som vill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0