Utmanad av Johanna!

Jag blev utmanad av:  Johanna


Tre saker som skrämmer mig:
1. Att förlora någon i min familj, närstående, Thule som börjar bli gammal m m :(
2. Att inte få leva livet med glädje och lycka
3. Obotliga sjukdomar, otäcka djur m m


Tre personer som får mig att skratta:
1. Johanna
2. Markus
3. I princip alla som e roliga egentligen (Jag är lättroad)


Tre saker jag älskar:
1. Alla runtomkring mej som betyder nåt älskar jag (Familj, vänner, Lillan, Hundarna mfl)
2. Att jag inte är som alla andra ;)
3. Att shoppa, slösa pengar, äta mat, lyx, bra tvprogram m m


Tre saker jag hatar:
1. Skitsnack
2. Att inte vara lycklig
3. Att tiden inte räcker till


Tre saker jag inte förstår:
1. Hur och varför livet e så kort :(
2. Varför man måste jobba bort sitt korta liv
3. Varför oskyldiga underbara människor måste lämna oss :(


Tre saker som finns på mitt skrivbord:
1. Jag har inget skrivbord
2.
3.


Tre saker jag gör just nu:
1. Slösar tid vid datorn när jag borde göra nå annat
2. Tänker...

3. Stör mej på att jag har ont i magen :( Tror mens e på G SUCK!


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Allt jag inte gjort ännu
2. Uppleva massor med saker på resor m m
3. Stå på en scen någonstans å sjunga till dom som betyder något!


Tre saker jag kan göra:
1. Laga mat, min mat e den godaste ;)
2. Klippa hår, e mattias personliga frisör, markus personliga frisör, min egen + andras när dom behöver de ;)
3. Glömma bort saker som e viktiga..


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
1. Dom som har något vettig att säga
2. Dig själv och folk som bryr sig på riktigt
3. Intressanta diskussioner


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. Att träna mina hundar lydiga på ett bra sätt
2. Att bli mer teknisk med datorer, telefoner, video/tv apparater m m
3. Att äta lök :S


Tre favoriträtter:
1. Johannas hemmagjorda potatisar + kött & sås ;)
2. Spagetti å Köttfärssås
3. Kasslergratäng & Potatis ;)


Tre personer jag utmanar:

Lonta

Sanne


Sen vet jag ingen mer , så den som vill får känna sej utmanad, eller den som har lite å göra kanske ;) hehe

Kommentarer
Postat av: Janna

Jag snor den, har lite att göra så här på nattfronten :D Hoppas allt är bra med dej Sandra, kram

2009-02-24 @ 01:13:07
URL: http://jannabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0