Tröttast i stan :)

Inatt va ingen rolig natt, igår klev vi upp ganska tidigt me hopp om att de skulle kunna bli en tidigare natt, icket!
Lilla JennaMaja somnade ca kockan 3 inatt, å jag samtidigt, fast vi gick å la oss många timmar innan..
Sen vakna hon klockan 05 å skrek, men somnade på ca 25 minuter igen, sen vakna hon klockan07 å gallskrek, då fick mattias lov å kliva upp me hon, ja va helt död, tror inte man kan bli tröttare än va jag va då, fy tusan!
Sen skulle han försöka söva henne, men de va omöjligt hon skrek bara mer å mer så då fick ja ta mej an hon, låg säkert 30 minuter å försökte, men de gick inte så då testa ja mata hon till sömns, japp då somnade hon, men vaknade 30 minuter efter å skrek, Sen vid 09 så somnade hon äntligen på riktigt å sov till 11, va då klarvaken å hur pigg som hellst, medans ja va tröttast i stan, låg å drog mej till halv tolv, sen hade hon inte lust å ligga nå mer så då klev vi upp ;)
Härlig natt va?!?!

Hade helt seriöst kunnat sova till 16 idag om de hade varit möjligt...Blir inge grilla idag, e för trött, slö å ont i huvud å hals har jag åxo...Vill bara sova :(

Gnäll Gnäll från mej ;) hehe
Men de e faktiskt inte nå roligt att aldrig få sova, å just de här me att man måste stå ut me en massa skrik då man e som tröttast...

Jaja, vi får väl se om de blir en tidig kväll ikväll, ja ska iallfall försöka kämpa nu så hon kan försöka sova på nätterna, de börjar bli mängda slitsamt!
Då får ja hellre gå runt som en zombie på dagarna å inte orka nåt...
Säger jag nu, men inatt om hon inte sover nåt å e snäll å sover ut på morgonen så ligger jag nog så länge jag bara kan :P haha... =)

Jaja nu ska jag iallfall leka lite me min sessa, hon sitter å sliter i alla datakablarna å leker med en lampförpackning som e tom, hihi ;)

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

saknar ditt bloggande

2009-02-19 @ 21:27:59
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0