TÄNK ATT....

**Tänk att jag har sovit på T centralen i förvaringsboxarna** haha sååå sjukt!
**Tänk att jag har stått på plattan å frågat folk, får jag/vi sova hos dej/er** haha ännu sjukare!

**Tänk att jag och en kompis bara skulle (fanns inga andra alternativ) åka till piteå å se en hockey cup i sjuan, vi fick inte följa me laget så vi tog bussen själv å åkte upp å knackade dörr i olika hus tills en snäll gubbe gick me på att vi fick sova hela helgen i hans vardagsrum, de slutade iof helt galet, men de kanske ja berättar om en annan gång** haha

**Tänk att jag har blivit rånad i sthlm fler än en gång** usha mej!
**Tänk att jag har badat utomhus i en bäck i mars/april då ja va i Kalmar**
**Tänk att jag har bastat med Abby i Tre Kronor**
**Tänk att jag har Tävlat Sm i hästhoppning**

**Tänk att jag har åkt tunnelbana i sthlm i kortkjol utan trosor**
**Tänk att jag och en kompis bodde grannar och festade med ett gäng våldtäktsmän i fiskis (Utan att vi visste om de såklart)**
**Tänk att jag och min kompis brevväxlade med varann då vi va små som två gubbar**

Tänk att....De kan va kul å ha i bloggen lite då å då ;o)



Kommentarer
Postat av: Indra

Hej och tack för din jättegulliga kommentar i min blogg. :-) Det är alltid så roligt att få lite feedback. Ska kika runt lite här hos dig nu tänkte jag.

Ha en jättefin dag! //Indra

2009-02-06 @ 15:44:24
URL: http://cherlindrea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0