Tack!

Tack för att du finns!
Tack för att du är så ärlig och rak!
Tack för att du får mej att vakna upp!
Tack för att du är en sån helt underbar människa!
Tack för att jag får vara en del av ditt liv!
Tack för att du vill vara en del av mitt liv!
Tack för att du orkar bry dej!

Du är en av dom bästa och jag bryr mej sååå mycke om dej och det som står dej nära!
Även om jag inte finns där å visar det som jag borde så finns du såååå nära hjärtat och jag tycker såååå mycke om dej för den person som du är!
DU ÄR EN HELT OTROLIG FANTASTISK UNDERBAR MÄNNISKA!

När du läser de här så vet du att det är till dej! ;) TACK FRÅN HELA MITT HJÄRTA!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Ja men det är ingen fara! Dom har ju konstiga ljud för sig! :P Ja men man kan ju spela in ett videoklipp och lägga ut :P Kram

2009-02-08 @ 00:59:59
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: johanna

Du har just gjort min dag! Du är den bästa! Jag finns här för dej, alltid! LOVE

2009-02-08 @ 10:54:01
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0