Spruträdd!

Åhh FYYY va hemskt då dom tog sprutan på lilla markus i Unga Mödrar :(
Ush!
Ja följde inte me då lillan tog sin 3 månaders spruta å tror jag ska hoppa över 6 månaders åxo :)
Passa på medans ja kan slippa! hehe...
Jag hatar sprutor å att se någon man älskar sååå mycke ledsen, njaaa..Men ändå vill ja ju såklart vara där å trösta :S
Mjaa vi får se hur jag gör =)

Nu har jag iallfall nyss kollar på FILM ;)
SÖKARNA Återkomsten såg jag ;) RIKTIGT BRA VAREN!

Å nu sitter jag och ser young mothers ;)
fast de e reklam!

Sen ska jag äta spagetti å köttfärssås gå sista promenaden å kolla på Rosingprogramet såklart å sen äre sängen för mej ;)
Ska upp tidigt imorrn me!

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, vad är det jag läser? Är du oxå en tupp nu? :D Visst är det ganska skönt =) Gick de bara å vända sådär?



Ja, följ med stackars pippi, du behöver ju inte kolla på, men hon vill nog tröstas av sin bästa mamma!

Kram kram

2009-02-26 @ 21:05:58
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0