Mot min vilja!

Nu MÅSTE jag gå ut me hundarna, VILL INTE!!!

Fryser redan innan jag har kommit ut :( Åhhh, typiskt!

Ikväll äre Melidofestival ;o) De e underbart tycker jag! Ja älskar Musik!! :D
Så de e klart jag ska kolla på de, fast ja undrar när de börjar, bäst ja kollar upp de ;)

Ska äta fläskfile idag åxo MUMS! ;)

Skriver mer sen ;)

Vill hellst sitta kvar här å skriva, så ja slipper gå ut, åhhhhhhhhhhhhhh! på riktigt så vägrar jag å gå ut idag, ja vill inte...

Men...


Jag måste :( Ush  , ja hatar måsten! De äre värsta ja vet! :D

Krami Krami å Tippikull som ja säjer till lilla Jenna Maja hele tin :o)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag får göra det :)

2009-02-07 @ 18:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0