Min lilla älskling sover ;)

Lördagkväll :)
Hann inte med att laga middag idag heller, katastrof å va borta hela dagar!
Hemma bäst men borta bra! ;)

Har kollat lite på Lets Dance ;) Jajjemen de har jag!
Har annars bara suttit å latat mej å underhålli lillan
eller så gått runt å städat, till ingen nytta alls eftersom mattias
går efter mej å stökar ner, så när jag har städat tex hela toan å
kommer in 15 minuter senare så ser den likadan ut, då äre nå smuts i handfatet
toarullen ligger slängd, lillans kläder eller nå annat på skötbordet m m m m
Likaså sovrummet, ja plockar å han lägger dit...
Köket jag torkar å plockar bort å han e där å drar fram å smutsar ner...
EVIGHETSGÖRA!

Har varit ute me vovvarna, som bara hann få 3 promenader idag :(
Aj Aj, men så kan de va vissa dagar, man hinner helt enkelt inte!
Dom får kompensation imorgon istället ;)

Min ängel somnade nyss =) Kvart i elva, äre inte UNDERBART å kors i taket!
Å i sin egen säng ;) Wiiie!
Hon har även fått äta spagetti å köttfärssås idag för första gången ;) Ingen favorit direkt :P Men men...
Hon har åxo bajsmani, har bajsat 5 ggr idag ;)

Nu måste jag gå å skälla på Mattias som går runt å VRÅLAR när lillan nu äntligen har somnat tidigt! SUCK!
Ja hoppas ja får me mej han i de här nu, annars kommer de aldrig att gå, än så länge äre ju bara ja å lillan som går å lägger oss tidigt, mattias han sitter uppe till 4-5 på nätterna han.....Men de e hans problem å inte mitt.
Eller som han säger, varför ska han gå å lägga sej å göra natt å va tyst vid tio när de e jag som behöver mycke sömn?! jaa herregud! Ja säger då de!

Nee, jag har iallfall haft en mysig kväll me lilla Jenna ;o)

Sov gott!
Imorrn får vi besök tidigt så jag ska gå å lägga mej snart, innan hon vaknar igen ;)
Ska bara kolla runt lite på internet ;P

Puss Godnatt å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0