Melodifestival!

Åt en riktigt god köttfärssås ;) MUMS!
De va även va lillan fick äta idag, fast hennes egen såklart ;)

Å nu har Agnes sjungit! Jag gillar inte Agnes, hon kan inte sjunga, de låter som hon mår illa å håller för näsan medans hon sjunger! Bedrövligt, annars vare synd för de va nog en bra låt, men ingen låt som Agnes sjunger kan vara bra!
Så äre bara!!
Piloternas låt kände jag igen, njaa ingen hit!
Susanne Alvengren e jag besviken på! Ja trodde hon skulle va min favorit men hon va fruktansvärt dålig!
Hoppas de kommer nån bra låt.....Sitter spänt å väntar ;)

Lillan ligger här bredvid, mätt på mammamjölk å Mattias han e ute me Thule å Nemo, han e inge intresserad av Melodifestivalen ;)

Ja längtar tills imorgon! Då har vi massor me grejjer vi ska göra :D :D :D Vill nästan gå å lägga mej nu, så de blir imorgon ;) hihi...

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0