Majsgröt äre bästa som finns! ;)

Nu har vi nyss ätit gröt, eller Jenna har ;) GOTT!

JAG ÄLSKAR Våra matstunder tillsammans , de äre mysigaste som finns ;)
Vi har sån kontakt me varann då, hon å ja!

Å nu har hon nyss ätit upp en stor portion Majsgröt! (Hade kvar till en portion) HON ÄLSKAR DE!
gapar efter mera så fort hon fått en proppfull sked :P hihi
Till de hade vi päronpure åsså fick hon dricka lite efter hon ätit upp allt!

Tidigare idag blev de veckans potatis/palsterkacka pure som inte e lika mycke favorit som morot :P
Så nästa vecka ska jag göra morot igen, så blire broccoli veckan efter tror jag ;)

Idag har varit en bra dag förutom att jag har kännt mej dålig.
Men en bra dag för liten gnutt!
De blir nog inte en sån bråkig natt, hoppas jag mår bättre imorrn så ja kan fara iväg på stan *vill vill vill*
Sen på kvällen kommer mamma, ska be hon sy lite grejjer åt mej medans hon e här :P
Åhh, de ska bli så skönt å bli avlastad åxo!

Nee nu Vrålar lilla JennaMaja, hahaha :P de låter ända in till stan när hon tar i å ropar :)
Å ja längtar tills dom första orden kommer åxo, av rang!
Hon säger ju "nene" å "Njeeej" när de e nåt hon inte tycker om..men inga riktiga ord än :S Snart så snart ;) hihi

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: annaj

vad heter din dotter ?

2009-02-15 @ 23:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0