Lördag ;)

Storm som vanligt här i Holmsund!
Ush, vi som skulle gå å grilla idag eller så hade jag å Johanna tänkt gå på promenad, men idag vill ja inte ens gå ut me hundarna :S
Huvva!

Nu vill jag att de ska bli vår å sommar ;)
E spyless på vintervädret, å de här måste ha varit längsta vintern i hela mitt liv :(

Idag har Bernt varit här på besök ;)
Annars hare bara varit de vanliga lek, matning, hundpromenader, undanplockning m m ;)
Har inte ens orkat göra mej iordning idag :S LAT!

Nu ska jag snart gå å sätta igång me STORSTÄDNINGEN som bara skjuts upp dag efter dag...

Sen blire Gomiddag (som vanligt) haha, åsså Melodifestival (orkar inte ha några förväntningar ikväll)

Skriver mer sen, känner ingen lust till å skriva nåt just nu faktiskt!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0