Känner mej sjuk :(

Imorgon måste jag Köpa Alvedon :(
Har ont i halsen som aldrig förr, å känner mej slö å hängig å dålig!
Har säkert feber åxo :S
Hoppas inte ja kommer smitta JennaMaja bara :)

Massor me snö ute nuigen, ja som hoppades på att de inte skulle komma någe mer snö :S Shi fick jag!!
De känns som detta har varit den längsta vintern någonsin *suck*
På frågan om jag tycker om sommaren eller vintern mest har jag alltid svarat vintern innan, men iår har jag ändrat mej!
Ush va ja e trött på vinter!

Har varit en allmänt slö dag å ja ska snart gå isäng, å ta in dvd spelare på sovrumme å kolla på den oändliga historien tills ja somnar ;)

Har ätit Kasslergratäng idag, de e bland de godaste ja vet :) MUMS!

Vill och måste få tid å färga håret nån dag i veckan , ja ser inte klok ut!
Vill åxo komma i nå normala byxor nån gång :(
Men ja ska sluta gnälla på att ja känner mej plufsig tills efter jag har ammat klart, då behöver jag inte äta så som ja gör nu å då kommer jag nog bli mer människa igen! SKÖNT, LÄNGTAR men ändå inte, AMMA ÄRE BÄSTA SOM FINNS!!

Guu vare snöar ute, stora flingor virvlar i gatlyset här utanför fönstret! MYS ändå!
Träffade på massa trevligt å pratglatt folk på promenaden idag, en kille me en superfin labrador som fick busa me thule å nemo åsså sen två pratglada tjejjer me två hundar som bor här i huset bredvid ;)
Dom nämnde om då dom ser mej komma me barnvagn å två skogstokiga hundar, måste få pli på dom snart, annars kommer barnvagnen att välta, dom frågade åxo om de inte va jobbigt me två hundar å en liten bebbe, jooo de äre!
Som fan!
Men jag älskar dom allihopa å låter all min tid gå till deras behov först å främst, sist kommer jag ;o)

Host Host Snörvel Snörvel...

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0